Wycieczka do Jura Parku

14 czerwca dzieci z grup Żabki i Misie pojechały na wycieczkę do Jura Parku w Solcu Kujawskim. Pogoda dopisała, więc i dość długa podróż w autokarze stała się atrakcją dla dzieci. Pierwszym punktem w programie była ścieżka edukacyjna, przez którą przeprowadziła nas pani przewodnik. Dowiedzieliśmy się, skąd pochodzi nazwa „dinozaur”, gdzie oraz w jaki sposób żyły poszczególne okazy. Następnie zwiedziliśmy Muzeum Ziemi ,w którym mogliśmy zobaczyć wiarygodne rekonstrukcje prehistorycznych zwierząt oraz poznać kolejne okresy dziejów życia na Ziemi. Wzięliśmy również udział w warsztatach, podczas których dzieci malowały gipsowe figurki dinozaurów, stały się one wyjątkowymi pamiątkami z wycieczki. Niemałych emocji dostarczyło nam również kino 5D, dla większości była to nowość. Po tylu atrakcjach z przyjemnością udaliśmy się na obiad. Ostatnim punktem wycieczki była swobodna zabawa na placu zabaw, wydawałoby się, że dzieci nie mają już energii na harce, jednak szybko pokazały, że wcale tak nie jest. Był to długo wyczekiwany wyjazd, miejsce w stu procentach spełniło oczekiwania dzieci.