6.30
|
Początek dnia w przedszkolu (powitanie dzieci, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań).
|
Realizacja podstawy programowej
|
7.00
|
- Ćwiczymy i bawimy się. Wspomaganie indywidualnych potrzeb dziecka.
|
8.00 Dzieci młodsze
8.30 Dzieci starsze
|
- Przygotowujemy się do śniadania.
|
8.15 Dzieci młodsze
8.45 Dzieci starsze
|
- Jemy śniadanie. Czynności higieniczno - samoobsługowe.
|
9.00 Dzieci młodsze
9.15 Dzieci starsze
|
- Uczestniczymy w zabawach i sytuacjach edukacyjnych opartych na Programie wychowania przedszkolnego MAC W. Żaba-Żabińska, W. Majewska, R. Paździo
|
9.30 Dzieci młodsze
10.30 Dzieci starsze
|
- Przygotowujemy się do wyjścia na świeże powietrze.
|
9.50 Dzieci młodsze
10.45 Dzieci starsze
|
- Pobyt na świeżym powietrzu (w przypadku nieodpowiedniej pogody gry i zabawy ruchowe w salach).
- Wspomaganie indywidualnych potrzeb dzieci, własna aktywność dzieci, zajęcia dodatkowe.
|
11.25 Dzieci młodsze
12.05 Dzieci starsze
|
- Przygotowujemy się do obiadu.
|
11.40 Dzieci młodsze
12.20 Dzieci starsze
|
- Jemy obiad. Czynności higieniczno - obsługowe.
|
12.10 Dzieci młodsze
12.50 Dzieci starsze
|
- Relaks poobiedni.
- Zajęcia dodatkowe wynikające z oferty przedszkola, zgodnia z harmonogramem ustalonym w przedszkolu. Własna aktywność dzieci w kącikach zainteresowań.
- Praca indywidualna z dziećmi.
|
13.30 Dzieci starsze
|
- Bawimy się i działamy w sali lub ogrodzie. Realizacja oferty dodatkowej przedszkola.
- Wspomaganie indywidualnych potrzeb dziecka.
|
14.00 Dzieci młodsze
14.15 Dzieci starsze
|
- Przygotowujemy się do podwieczorku.
|
14.15 Dzieci młodsze
14.30 Dzieci starsze
|
- Jemy podwieczorek. Czynności higieniczno - samoobsługowe.
|
14.45-17.00
|
- Bawimy się i działamy w sali lub ogrodzie przedszkolnym.
- Wspomaganie indywidualnych potrzeb dziecka.
|